Friday, July 15, 2011

මිතුරු කැල කුලක විය

ඔන්න අද දවසෙ සාරාංශේ. හිකිස්. මේක අවසානෙ නඟාට එල්ල උන මැර ප්‍රහාරෙ ගැන මේකෙ මං කියන්නෙ නෑ. 


අද ආපු අය ගැන මඩ ටික වෙන වෙනම කියන්නං නේ? දිගට රස කොරලා ලියන්න බෑ අප්පා. 


උදෙ පාන්දර 9ට විතර  කෝල් එකක්. එතකොට මං බොරැල්ලෙ. "මිස් නඟා කොහෙද ඉන්නෙ? "


"ආහ් මල්ලි, මං මේ තුම්මුල්ල කිට්ටුව(හිකිස්...) තව විනාඩි 2න් ඔතන."


හිහ් හිහ් හිහ්.. ඔහොම කියලා 154 අමාරුවෙන් 9.20 වෙනකොට මං තුම්මුල්ලට ගියා. මල මගුලයි දුවලා දුවලා ගියාට මොකද හෝල්ට් එකෙ කවුරුත් නෑ. ඇහ්? කෝ මුන්? 


"යකෝස් මං තුම්මුල්ලෙ, කොයි ඉන්නෙ?"
"අනේ අක්කෙ කන්න ආවා බං, පරිස්සමින් ඉන්න හොදේ අපි එනකන්"
"!@#$%^&*"
මොනව කරන්නද 9.40 වෙනකන් හිටියා කටු කාගෙන හෝල්ට් එකට වෙලා. මෙන්න එනවා දෙන්නා එක්ක වැනි වැනි.  ඉෂා(ඩාර්ක්නෙට්) ඇන්ඩ් දිලියා(අර හූනා වගේ ඉන්න පනුවා වගේ කොල්ලා). බනින්න වෙලාවක් හම්බුනෙ නෑ ඒ එක්කම ආපු බස් එකට ගොඩ උනා. "අක්කෙ ටිකට් ගන්න හොදේ අපි එනකොට ටිකට් ගන්නං. "
ආයිමත් මට ඉතින් !@#$%^&* . ග්‍ර්ර්ර්ර්ර්ර්ර්ර්ර්ර්ර්....
සන්තකේටම තිබුන රුපියල් 100 දුන්නා කොන්දොස්තර අංකල්ට. (හොද වෙලාවට අංකල් මගේ අතටම ඉතුරු සල්ලි දුන්න. නැත්තං අරුන් දෙන්නා එකෙන් කඩල හරි කයි. ඒ තරන් දත් ගලවලා හපන්නු).
ඔහොම්මම කොටුව ස්ටේසම ඉස්ස්රහට වෙලා ඉන්නකොට මෙන්න කෝල් එකක් චාටර් මල්ලි ඇවිල්ලලු. 
ඉශාර- "මචං උබ බෑග් එකක් දාගෙන නේද ඉන්නෙ?"
චා- "..........."
"ඉශාර-" බස් හෝල්ට් එකෙ නේ?" 
"දැන් ෆෝන් එක කනෙ තියාගෙන ඉන්නෙ උඹ නේ? " (හිකිස්, නැතුව ඉතින්)
"හරි මචං මං එන්නං,මං දැක්කා උඹව."

"අඩේ මේ චාටර් පොඩි එකෙක් කියුවට නාකි පප්පෙක්නෙ බං, බලපංකො අර ඉන්න මිනිහා."

වයස අවුරුදු 30ක විතර මනුස්සයෙක් දිහා බලාගෙන තමයි ඉශාරයා මෙච්චර වෙලා කියවලා තියෙන්නෙ. අපි ලගට යනකොට එ මනුස්සය අහක බලාගෙන යන්න ගියා. හිකිස්.. මෙන්න ඉන්නව තව ඇච්චං කොල්ලෙක් හිනාවේගෙන අපි ලගට එමින් ගමන්. අලි මේ තමයි චාටර් මල්ලි.
අනේද කියන්නෙ, නම චාටර් උනාට මලයා නං සිල් ගත්තා වගේ, හරීම නිවිලා.. වැඩිය ඕන නෑ කනට ඇහෙන්න කතා කරන්නෙ නෑ එ දරුවා.



ඔන්න ඔහොම එතනින්ම බස් එකක නැගලා අපි 4 දෙනා හෝ ගාන පොකුන ලගට ගියා. බස් එකට සල්ලි දෙන්නෙ නැතුව හොරාට යන්න ගිහින් ඉශාර මලයා ගුටි නොකා අමාරුවෙන් බේරිලා ඔන්න බස් එකෙනුත් බැස්සා. 
අපි ඉතින් ගිහින් ටික වෙලාවකින් දිලියා මට හෝ ගාන පොකුන ගැන, කොළඹ කාක්කන් ගැන, ගමේ කපුටන් ගැන, තව ගොඩක් දෙවල් ගැන විස්තර කරලා දුන්න(අපි ඉතින් ගමේ හැදුන අය නේ ආයුබෝන්.) 
ටිකකින් ඉශාරයා අතුරු දහන්.


කවුදෝ එකෙක් ඇවිත් කියලා ඉශාරයා ෆෝන් එකත් කනේ ගහන් ගියා දුරට. අපිට පේනවා. ඉශාර අර කොඩිය තියන තැඅන්ට නැගලා අත් දෙකත් උස්සගෙන මොකාද වගෙ හිටගෙන ඉන්නවා. පස්සෙනෙ දන්නෙ ආපු එකාට ඉශාර මල්ලිව පේන්නෙ නෑ කියලා, සිංහ කොඩිය තියන තැනට නගින්න කියුවලු. ඒ පේන්නෙත් නෑ කියලා අත් දෙකත් උසන්න කියලා. අනේ ඉතින් මෙ අහිංසකයා කියපු විදියටම කරලා. 


ටිකකින් ඉශාර එනවා අලි පැටියෙකුට වඩා ටිකක් විතර පොඩි කොලු පැටියෙක් එක්ක. හිකිස්. අලි මේ එන්නෙ මලියා තමයි. ඔන්න එකත් ආවා.


එතකොටම ඉශාරට කෝල් එකක් 
"පුතා මං මේ මලියගෙ අම්මා කතා කරන්නෙ, අනේ පුතා අපේ ළමයව ගෙහ්ඩරින් පිට යැව්වමයි ඔය.. මං මලක් ව්අගේ හදපු දරුවා පුතා, 138 ඇරෙන්න වෙන බස් එකක ගිහින් වත් නෑ ඒ දරුවා. අනෙ ආයි පරිස්සමින් ගෙදර එක්ක එන්න හොදෙ."
මලියා අලියා වගේ හිටියට අලි හුරතල් දරුවෙක් නෙව, එතනින් එහාට අපි පරිස්සන් වෙන එක පැත්තකින් තියලා අපි මලියව පරිස්සන් කරේ. (මලක් වගේ හැදුන කොල්ලා නේ.)


තව එකෙක් අඩුයි. කෝ අර සුලා?  ඌ තව නෑ.


තවත් ඕපදූප ටිකක් කතා කර කර ඉන්නකොට දිලියට කෝල් එකක් දීලා අර හක්කෙ දත් වැඩි ඒ,ඬී,කේ අයියත් එයාගෙ වෙන්නෙ වයිෆ් එක්ක ආවා. (ආපු ගමන් මගෙ වැඩිහිටි පට්ටම එහෙම්මම එයාට ගියා අප්පා, දුකේ බෑ.) 


තවත් පැයකට විතර පස්සෙ ආරුගම්බෙ පාරක් කන්න බලාගෙන සුලාත් එතන්ට ආවා. අනේ මාත් ඒකට ටොක්කක් හරි අනින්න බලාගෙන ගියේ කියන කතා වලට, කොහෙද සයිස් එක දැක්කම ටොකු නෙවී ලනුවක් දෙන්න හිතුනා අර තියන කාල තුවක්කුවකට දාලා බැදගන්න. කොල්ලා එ තරමට ගහගෙන යන්න හදනවා. මලියගෙ ඇලේ එල්ලිච්ච ගමන්මයි යනකන්ම හිටියෙ. 


ඔහොම වෙලාව ගෙවෙනකොට අප්පේ දිලියට ඇන්ටි කෙනෙක් දාලා එන්න බැරුව අඩ අඩ හිට්යා. හිකිස්. ඒ.ඩී.කේ අයියා දාලා තිබුනා නේ ඒ ඇන්ටි ගැන. මං කියන්නෙ අනෙතුව ඉන්නං. හිකිස්. ලැද්දයි අලේ . අපෝ..... 


ඔන්න ඔහොම ගිහින් හරියටම 1ට කිට්ටු වෙනකොට විසිර යා කියලා අර හක්කෙ දත් වැඩි අයියා කියුවා. ඉතින් එයාගෙ ගලව ගත්ත දත් ටික ගැන දුක හිතන්නෙ නැතුව එයයි එයාගෙ වෙන්ඩ වයිෆ් අක්කයි මාව ගෙදර ලගින්ම ගිහින් දාන්නං කියලත් කියුවා. තව දතක් ගලව ගන්න හිතිලා අයියා ඔන්න මගින් අඉක් කිලිමකුත් අලන් දුන්නලු. හිහ් හිහ්.. 


ඔන්න ඔහොමයි අද දවස ඉවර උනේ.. මෙහෙම ගිහින් මිතුරු කැල කුලක වූ වගයි. මඩ නැත. ස්වීට් විදියට ලියුවා ඔන්න.


අන්තිමට කියන්න තියෙන්නෙ, නඟාගෙ මොලේ හොද කමට හෙට තියනවා කියලා හිතාගෙන හිටපු මංගල්ලෙ තියෙන්නෙ හෙට නෙවී ලු. අනිද්දලු. හිකිස්.  දැන් ඉතින් මගෙ සිහිය ගැන කටිට්ය හොද හොද එව කියයි. ඔව් ඔව් ඔය කෙල්ල ඔහොම්මමයි, ඉගන ගන්න ඒවට කිසි උනන්දුවක් නෑ (ඉශ් අයියා සහ අපේ සහෝදරී මෙය නොදකිත්වා...)

15 comments:

  1. ලොල්...දිලි යව අල්ල ගන්න ඕන චැට් එකෙන් :D
    ---------------------
    අපරාදේ මට මිස් උනා..මොනා කොරන්නද ඉතින් :( :(

    ReplyDelete
  2. කට්ටිය කොළඹදි සෙට් උනා කියලා ආරංචි උනා. අපටත් කිව්වානම් අපිත් එනවනේ !!!

    අපරාදේ මිස් උනා. :(

    ReplyDelete
  3. man dakka oyawa 154 bus ekedi.ara ethana hitiya boyta pani haluwa neda???mathakada a man tama ...

    ReplyDelete
  4. චාටරයගේ සීන් එකට 30ක විතර මිනිහෙක් දිහා බලන් ගියා ? O.o පිස්සුද ? චාටරයගෙන්ම අහන්න මොකද උනේ කියලා

    අනිත් එක මම කොඩි මෙව්ව එකට නැග්ගට අත් ඉස්සුවේ නෑ

    මලියගේ ගෙදරින් කෝල් එක ආවේ මලියා එන්න කලින්

    ලොල්ය, බොරුවක් හදන්න කලින් මීට වඩා සැලකිලිමත් වෙන්න වෙයි ඊලග පාරවත් :D

    හූ හූ

    ReplyDelete
  5. shaaaa kattiya hondata enjoy karala wage...apitath sathutui...

    ReplyDelete
  6. ඔක්කොටම කලින් ඇනෝ ට රිපයි කල යුතුය...

    @ඇනො- අනේ ඇත්තෙයි? නඟා කොල්ලෙක්ට පැනි හැලුවයි. මං මාරයි නේ. අඩේ මං දියුනු වෙලා.. හුරේ.. මං දැන් එකත් දන්නො... මේ එ කොල්ල ලස්සනයි ද? අලේ කියනොකො අලෝ.. අනේ... මෙ එතකොට එ ඔය ද නැත්තන් වෙන කෙනෙක්ද? පොඩි අවුලක්... පැහැදිලි උත්තරයක් දුන්නා නං...

    ReplyDelete
  7. ape anjana ayyi waruni akkith innwane.....lol

    ReplyDelete
  8. @චම්මා- හිකිස්... ඔව් ලු.. අල්ල ගන්න අල්ල ගන්න.. තාම හූල්ලනවද දන්නෙ නෑ අර ඇන්ටි දාලා ආපු එකට දුකේ...

    ReplyDelete
  9. @මධුරංග-ආරංචිය ආවෙ නැද්ද?

    ReplyDelete
  10. menna pacha halanawoo....api kiyanne na itin ara karapu dewal..pwa kiyala kellage charitheta monawa hari unot badinna kenek nathiwaiyne..
    :) :)

    ReplyDelete
  11. පොඩි වැඩක් වැටිලා තිබුණා මටත් මගේ යාළුවෙකුටත් ඒ පැත්තේ . සෙට්වෙනවාය කියපු කස්ටිය සෙට්වෙලාද බලන්න අපිත් නිකමට ඔළුව දැම්මා . හෙහ් හේ . . . අපි දැක්කා කොල්ලෝ කුරුට්ටෝ ටිකකුයි කෙලි පැටික්කියෝ දෙතුන්දෙනෙකුයි කදේ දාගෙන ඉන්නවා . කතා කරන්න නාවට සමාවෙන්න ඕනේ . සමහර විට අපේ මූණු නම් මීටරුත් ඇති . පස්සේ වෙලාවක හමුවෙමුකෝ . Good luck කිව්වා හැමෝටම . . .:)

    ReplyDelete
  12. හලේ.... හූ හූ... මම බැලුවේ වීඩියෝ එක විතරලු... ඒකේ කියනවලු ගාල්ලේ අයට චාට්ර් වෙන්න බෑ කියලා... හී හී... අපිත් ගාල්ලේ හරිය.. (අපේ හමුවටත් ආවේ 12 දෙනයි ඉතින්) කොහොම වුනත් නියමයි නගා.. ගාල්ල, කොළඹ කියලා වෙනසක් නෑ නේ. අපි හැමෝම බ්ලොග් අවකාශේ මිතුරෝ.. :D

    ReplyDelete
  13. irisiyawe palenawa appa :( :( koheda itin gedarin no permission ne

    ReplyDelete
  14. හප්පොච්චියෙ... හොද වෙලාවට අයිස ක්‍රීම් එකක් දීල ශේප් කරගත්තේ. නැත්නම් මේ ගහල තියන මද වලින් කීපයක් මගේ දිහාටත් එන්න තිබුන,,,, ලොල්ය.....

    ReplyDelete
  15. ඉහික්.. මේ කාපු කින්ඩියට ටොක්කක් කෑවනම් හොදා කියල හිතෙනවා

    ReplyDelete